Tato pracovní nabídka již není aktivní. Můžete si však prohlédnout pracovní pozice, které aktuálně obsazujeme.
Administrátorka veřejných zakázek
- Příprava podkladů a podávání nabídek do veřejných zakázek v České republice i v zahraničí,
- zpracování cenových nabídek,
- spolupráce a komunikace se zákazníky, zadavateli i výzkumnými pracovníky instituce,
- evidence a archivace komerčních zakázek,
- sledování trendů v dané oblasti vývoje a definování nových směrů,
- spolupráce s dalšími oblastmi instituce.
Do menšího týmu hledáme kolegu/kolegyni na koordinaci komerčních zakázek. Nabízíme možnost zkráceného úvazku.
Jaká bude Vaše náplň práce:
- Příprava podkladů a podávání nabídek do veřejných zakázek v České republice i v zahraničí,
- zpracování cenových nabídek,
- spolupráce a komunikace se zákazníky, zadavateli i výzkumnými pracovníky instituce,
- evidence a archivace komerčních zakázek,
- sledování trendů v dané oblasti vývoje a definování nových směrů,
- spolupráce s dalšími oblastmi instituce.
Jaké požadavky na Vás máme:
- Min. VŠ vzdělání,
- zkušenosti s realizací celého procesu přípravy nabídek z pozice dodavatele vítána,
- znalost praktického procesu zadávání veřejných zakázek,
- znalost zákona č. 134/2016 Sb. o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů vítána,
- komunikativní znalost AJ (min. úroveň B1), další světový jazyk výhodou,
- pečlivost a zodpovědný přístup,
- aktivní řidič sk. B výhodou.
Na co se u nás můžete těšit:
- Možnost práce na zkrácený úvazek,
- možnost občasné práce z domova,
- další odborné vzdělávání a osobní růst,
- pružná pracovní doba (10:00 – 14:00 pevná část)
- stravenkový paušál, jídelna v místě pracoviště,
- 5 týdnů dovolené,
- Multisport karta (plně hrazená zaměstnavatelem),
- příspěvek na penzijní pojištění, životní pojištění apod.,
- příspěvky na kulturní a sportovní akce.
Pozice je vhodná také pro osoby s postižením pohybového aparátu.
K životopisu prosím přidejte i motivační dopis a souhlas se zpracováním osobních údajů.
Pokud během následujících 3 týdnů neobdržíte žádnou zpětnou vazbu na Váš životopis, dali jsme přednost uchazeči, který lépe odpovídal našim požadavkům.
Místo výkonu práce: Líšeňská 33a, Brno
Ke svému životopisu nám přidejte také motivační dopis, abychom se dozvěděli, proč se chcete této práci věnovat.
Budeme se na Vás těšit!
Benefity pro naše zaměstnance
pružná pracovní doba
(10:00 - 14:00 pevná část)
(10:00 - 14:00 pevná část)
5 týdnů
dovolené
dovolené
penzijní pojištění
životní pojištění
životní pojištění
stáže, školení,
konference
konference
stravenkový paušál
(máme i jídelnu)
(máme i jídelnu)
Multisport karta
zvýhodněné
mobilní tarify
mobilní tarify
příspěvek na volnočasové
aktivity
aktivity