Úvodní strana  »  O nás  »  Kariéra  »  Administrátorka veřejných zakázek


Tato pracovní nabídka již není aktivní. Můžete si však prohlédnout pracovní pozice, které aktuálně obsazujeme.


Administrátorka veřejných zakázek

  • Příprava podkladů a podávání nabídek do veřejných zakázek v České republice i v zahraničí,
  • zpracování cenových nabídek,
  • spolupráce a komunikace se zákazníky, zadavateli i výzkumnými pracovníky instituce,
  • evidence a archivace komerčních zakázek,
  • sledování trendů v dané oblasti vývoje a definování nových směrů,
  • spolupráce s dalšími oblastmi instituce.

 

Do menšího týmu hledáme kolegu/kolegyni na koordinaci komerčních zakázek. Nabízíme možnost zkráceného úvazku.

Jaká bude Vaše náplň práce:

  • Příprava podkladů a podávání nabídek do veřejných zakázek v České republice i v zahraničí,
  • zpracování cenových nabídek,
  • spolupráce a komunikace se zákazníky, zadavateli i výzkumnými pracovníky instituce,
  • evidence a archivace komerčních zakázek,
  • sledování trendů v dané oblasti vývoje a definování nových směrů,
  • spolupráce s dalšími oblastmi instituce.

Jaké požadavky na Vás máme:

  • Min. VŠ vzdělání,
  • zkušenosti s realizací celého procesu přípravy nabídek z pozice dodavatele vítána,
  • znalost praktického procesu zadávání veřejných zakázek,
  • znalost zákona č. 134/2016 Sb. o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů vítána,
  • komunikativní znalost AJ (min. úroveň B1), další světový jazyk výhodou,
  • pečlivost a zodpovědný přístup,
  • aktivní řidič sk. B výhodou.

Na co se u nás můžete těšit:

  • Možnost práce na zkrácený úvazek,
  • možnost občasné práce z domova,
  • další odborné vzdělávání a osobní růst,
  • pružná pracovní doba (10:00 – 14:00 pevná část)
  • stravenkový paušál, jídelna v místě pracoviště,
  • 5 týdnů dovolené,
  • Multisport karta (plně hrazená zaměstnavatelem),
  • příspěvek na penzijní pojištění, životní pojištění apod.,
  • příspěvky na kulturní a sportovní akce.

Pozice je vhodná také pro osoby s postižením pohybového aparátu.

K životopisu prosím přidejte i motivační dopis a souhlas se zpracováním osobních údajů.

Pokud během následujících 3 týdnů neobdržíte žádnou zpětnou vazbu na Váš životopis, dali jsme přednost uchazeči, který lépe odpovídal našim požadavkům.

Místo výkonu práce: Líšeňská 33a, Brno


Ke svému životopisu nám přidejte také motivační dopis, abychom se dozvěděli, proč se chcete této práci věnovat.

Budeme se na Vás těšit!



Mám zájem o tuto pozici

Kontaktuje nás

Personalistka: Jana Mazálková
E-mail: jana.mazalkova@cdv.cz
Telefon: 541 641 766




Benefity pro naše zaměstnance
HR benefity

pružná pracovní doba
(10:00 - 14:00 pevná část)
5 týdnů
dovolené
penzijní pojištění
životní pojištění
vzdělávání
(stáže, školení, konference)

stravenkový paušál
(máme i jídelnu)
Multisport karta
(100% placená)
zvýhodněné
mobilní tarify
příspěvek na volnočasové
aktivity